mandag 17. november 2008

Isskrapevottar/ icescrapemittens


Desse isskrapevottane er strikka på bestilling. Håpar mottakar vert fornøyd. Prøver, så godt som råd er, å finne isskraper i same farge som votten. Men grøn isskrape var ikkje å oppdrive på vår lokale bensinstasjon....
Stjerna på den blå er ikkje skjeiv, det er berre isskrapa som ligg under slik at den ser skjeiv ut på biletet. ;)
__________________________
These icescrapemittens are an order. Unfortunately our local gasstation didn't have any icescrapes in green, so the green icescrapemitten ended up with a blue icescrape...

2 kommentarer:

Mormor sa...

Jeg tror nok mottagerne av isskrapevottene blir fornøyd. Jeg fikk en av min datter forrige vinter, og kan underskrive på at dette er kjekke redskaper. Jeg har fått mange misunnelige blikk og kommentarer på kalde vinterdager.

Ramme Alvor sa...

Dette har eg aldri sett før. Takk for at du stakk innom, no fann eg deg :) SIkkert eit grann "damete" med slike, men gud så praktisk og mannen vil nok heilt sikkert bruke dei og når ingen ser, eller tempen nærmar seg -10.

Flotte par, lika speseilt den blå. kva tek du for ein slik?

Må berre berømme deg for din kreativitet og høge aktivitet, fantstisk kjekt å sjå på det du har laga.

Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails