mandag 12. januar 2009

Hue til mannfolk/ The Boy Hat


I årets huealong var det to mønster me kunne velge mellom. Eg strikka begge i gårkveld. Då eg var ferdig med Let it snow hua, spurde min kjære mann om eg kunne strikke ei hue til han,- og kva passa vel betre då enn The Boy Hat? :) Han er ikkje heime no når eg skulle ta bilete i dagslys, så då får ein bakebolle gjere nytten. ;)
Mønster: The Boy Hat
Garn: Peer Gynt
Pinnenr.: 4mm
Mengde: 46gram
________________________________

There were two patterns in the Hat along this month. I knitted them both yesterday. When I finnished the Let it snow hat my husband asked me if I could knit a hat for him. So then I just had to start on The Boy Hat. ;) He's not at home now when I wanted to take pictures in daylight so....

1 kommentar:

Fivrel sa...

Du strikka to huver I GÅR KVELD? Himmel og hav, for ein reser du er! ;-) Nuvel, eg fekk då spita ein del i går kveld eg au, og det var fordi eg såg på Berlinerpoplene, hehe. I kveld er det dei Desperate, og dei er au perfekte tilbehøyr til spiting. Har vorte hekta på ei fin baby-/barnesokkeoppskrift frå Myk Start, og kjøpt handfarga merinogarn frå Peru på Du Store Alpakka, sånn som skiftar farge automatisk :-)

Eg har lånt bort kameraet, men dokumentasjonen kjem nok etterkvart :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails