onsdag 18. mars 2009

Hals / Neck warmer

Denne var ferdig i midten på februar, men eg har ikkje somla meg til å feste knappar på den. Men no er den altså ferdig og ligg til blokking med knappane festa på. Mønsteret fekk me i Hals og skjerfalongen på HB i februar. Viss eg nokon gong strikkar denne igjen og i dette garnet bør eg nok strikke med pinnenr. 3 og ikkje 3,5.

Mønster: Pudorosa
Garn: Inka Alpakka
Pinnenr.: 3,5mm
Mengde 28gram.
________________________________
This neck warmer has been done for over a month, but I didn't attach the buttons until this morning. So now it's finally finished. It's knitted in an Alpacca yarn on needles# 3,5mm.

10 kommentarer:

Unknown sa...

Flott hals dette ;-)

Orlaug sa...

Ser verkeleg god og varm ut, denne..fin.....har ikkje strikka hals, men no har eg sett so mange fine at eg får beint lyst å prøve....men behovet for varme kle må vel etter kvart vere over for i vinter...kanskje til hausten?
Ha ein god dag vidare!

Wenche/chawo sa...

Kjempefin hals.

Ruth sa...

Fin hals du har strikka!!

Frk. Chilli sa...

Halsen din var kjempefin:-)

Ingeborg sa...

Den ser kjempefin ut! Hadde vore kjekt å sjå han ferdigblokka :)

Angel.Pearls sa...

Underbar halsvärmare -vackert garn o fina knappar -flott! Klem//Eva

Liv sa...

Dette var en skikkkelig fin hals, og en imponerende knapperad. Ikke det minste rart den ble liggende før du tok i tak med dem;))

kjekt å se at du er innom bloggen litt igjen:9)

Trulte sa...

Er seint ute med kommentar, men av en eller annen grunn hadde du hoppet ut av blogglisten min. Ser at du har laget mye fint siden jeg var her sist ja. Tusen takk for titten.

duBedåre sa...

Hei, dette er vel NM i sein kommentar på et innlegg, men fant tilfeldigvis denne nydelige halsen din laaangt laaangt ned på bloggen din (ja, jeg har kikka og kost meg her en stund nå!). Forelska meg helt i den halsen! Er det en bitte liten mulighet for at du vil dele oppskrifta med meg? Håpe håpe.... (o:

Tusen takk for mye flott inspirasjon uansett!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails