lørdag 23. mai 2009

Dean Street Hat

Då er Mai-hua ferdig og eg er ajour med huealongen. Då er det berre mars/april sjalet i hals- og sjalalongen som må ferdigstillast. Eg var i grunn med i Sokker 2009 og, men sidan eg kun har strikka januarsokkane og dermed har februar, mars, april og mai igjen å strikke og juni er rett rundt hjørnet, kjenner eg at eg orkar ikkje å stresse med det. Så...dermed har eg meldt meg av den alongen og får heller hive meg på igjen til neste år. Det blir forhåpentlegvis eit år som er litt meir positivt enn dette har vore så langt. Men no smiler iallefall strikke- og heklemotivasjonen til meg igjen, så dette er kjekt. ;)
Ei kjekk hue å strikke. Den ender nok opp under juletreet til nokon vil eg tru. ;)

Mønster: Dean Street Hat (Ravelry)
Garn: Smart
Pinnenr.: 4 og 4,5mm
Brukt: 64gram
____________________________________

The Dean Street Hat was the May pattern in the Hat along. A nice and easy hat to knit. I guess it will end up under someones Christmas tree this year. ;)

5 kommentarer:

Nunne sa...

Ååååååå, så lenge siden sist vi møttes!
Flott at du stakk innom. Du har det vel travelt på gården, men jeg er glad du har tid til håndarbeide, det ser jeg no...
Masse flott du produserer...

Ha ei god helg, Torunn....
Klem fra nord..

Muffin sa...

Så flink du er som klarer å følge alongene, jeg ramler av før jeg har begynt :( Herlig lue fikk du og!

umulie sa...

Hei! Så hyggelig at noen er innom meg... Vinteren er definitivt borte, og det samme er dessverre kreativiten og bloggingen. Blir sikkert bedre når kulda setter inn igjen! Nå skal jeg ut på en ridetur i det nydelige været! Ha en deilig søndag!

Liv sa...

Wow, det blir fine luer med fletter, jeg orker sjelden å flette så mye. Fint ble det iallefall:))

gURo sa...

Så utroli fin lue:) Likte fargen kjempe godt:)

Ha ei fin uke:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails