fredag 29. april 2011

Huer/ Hats

Desse huene strikka eg medan eg var i Bolivia, men har ikkje somla meg til å feste trådar og ta bilete før i dag. Det er nydeleg ver ute,- solsenga er tatt opp, vatn på plass og andre småprosjekt henta ut på terassen. Brøddeig står til heving og sola skal nytast.
Ser at det ikkje er så lett å sjå, men på den turkise er det ei flette i den eine sida.
Mønster: Begge vart til etter kvart.
Garn: Drops Alpaca
Pinnenr: 4mm (det var den eg hadde med meg av små pinnar. ;) ).
Mengde: Til saman 70 gram på desse to.
_______________________________
Two hats I knitted while I was in Bolivia.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Superfine. Det er kjekt å ta frem nye luer til vinteren hvis de ikke blir brukt på denne siden av året. :))

Tovepia sa...

Kjempefine og de så virkelig myke ut! ..men jeg håper det tar ei stund før du får brukt dem;)
Nyt helga, klem fra meg;)

Hjertebank sa...

Fine! Og deilige gule blomster ;)

Greta sa...

skal ein sitte ute i sola å strikke, må det vere småting. Sat ute å strikka på jakka her om dagen, men måtte gi meg med den. Ikkje fikk eg noe serlig sol heller da.
vi får nyte fineveret mens vi har det. Deilig rett og slett. Ha ei solrik og fin helg

Innestemmen sa...

Det så virkelig ut som en deilig vårdag! Fine luer, og nyt sola =)
Mvh Siv

Unknown sa...

Flotte luer og ikke minst nydelige bilder :-)

Strikkelise sa...

Fine luer. Og nydelig kjempestort sjal du har strikket. Det ser forresten ut som om du bor på et veldig vakkert sted. :)

Black Iris sa...

Dina mössor blir ännu finare när du fotat dom med en så fin bakgrund.

Kram Maidi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails