tirsdag 25. desember 2012

Diverse julegåver



Ja, då er det 1. juledag. Alle pakkar er opna og det er ro i heimen.
Denne halsen i patentstrikk, finn du mønster på her.
Eg har strikka denne i Drops Alpakka og Drops Kid Silk
på pinnenr 8mm.


Det gjekk med 115 gram Drops Alpakka
og 47 gram Kid Silk.


Desse to sitteunderlaga strikka eg i adventkalendargåve til ei veninne.
Eg har skrive ned mønsteret ein stad og skal legge det ut snart.
Dei vart strikka litt på måfå og eg var ganske spent då eg tok dei
ut av vaskemaskina, men det gjekk bra og eg vart fornøyd. ;)


Det gjekk med ca 380 gram Eskimo til kvar av dei.

Denne ølvotten vart del av ei julegåve til ein kjær svoger i Kirkenes.
Eg skulle pynte litt på den før eg sendte den avgårde,
men i alt stresset med å få ferdig moods gensrar til sønene hans,
så strakk ikkje tida til.
Synes i grunn den vart litt stusseleg, så eg får sjå om eg ikkje
må prøve meg på ein ny til neste år. ;)
Denne er strikka i Østlandsgarn og det gjekk med 90 gram garn.
Eg synes sjølve handleddet vart litt langt på denne, så på neste
kjem eg til å korte ned litt.

Ønskjer alle ei fortsatt riktig GOD JUL og 
ein roleg og fin 1. juledag.

Denne konkurransen har eg utsett litt, så heng deg på om du vil.


4 kommentarer:

LindaE sa...

Så fine og nyttige julegåver! Framleis god jul til deg og dine:-)

Solstjerne sa...

Veldig kjekke julegaver. Snill som strikker kalendergaver til venninna di og da ;) Ha ei fortsatt fin jul.

Lilla dør sa...

Fine julegåve du har strikka! Fortsatt god jul til deg!

Fru Helianthus annuus sa...

Ser aldeles herlig ut, den halsen :) Og etter å ha kjent på den_vet_jeg at den er skikkelig god og mjuk. Heldige mottaker!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails