lørdag 11. mai 2013

27/52 Havsokken


Ei veninne spurde for ei tid tilbake om eg ikkje kunne strikke Havsokken til henne.
Dette er eit mønster frå Hillesvåg Ullvarefabrikk.
Eg kjøpte garnpakken for ei god stund sidan, men det har tatt tid å kome i gong grunna mykje anna strikk med deadline. Det vart to par av desse, så eg skal få tatt bilete av det andre paret ein dag og få lagt ut. I går vart det endeleg vår her på garden, viss du har lyst til å lese om det kan du ta ein kikk her.
I det siste har eg, stort sett, strikka sokkar med pinnenr 2, 2,25 og 2,5mm, så det å strikke med 4,5 var som å strikke med staur. :)
Mønsterforklaringa er noko dårleg forklart i overgangen mellom hæl og fot, så dersom ein er nybegynnar på sokkar ville eg ikkje ha starta med desse. No har jo eg teststrikka og korrekturlest ein del sokkemønster for Bitta Mikkelborg og er vel gjerne derfrå bortskjemt med svært godt forklarte mønster.
Mine endringar har eg skrive om på ravelrysida mi.

Pinnenr: 4,5 mm
Garn: Fjell Sokkegarn 3 og Embla - Hifa 3
Mengde: 180 gram

4 kommentarer:

Hanne sa...

Spenstige sokker i fine farger. Kjedelig at mønsteret var litt dårlig skrevet.

Hanne Siri sa...

Har lyst til å strikke slike sokker selv, men ble litt betenkt ang. mønster nå..
Fine er det hvertfall!

Ann Tove sa...

Flotte sokker. Likte veldig godt desse fargane.

Unknown sa...

For meg som elsker blått var disse sokkene nydelige :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails