onsdag 17. desember 2008

Brann gensar / Brann sweater

Denne gensaren har lagt lenge umontert og eg har ikkje vore så veldig frista til å starte på monteringa, men i dag fekk eg endeleg gjort den ferdig. Den er strikka i str 10 år og Mandarin naturell. Gensaren skal ligge under juletreet hos ein nevø som er ein ihuga Brann fan med heile sitt hjarte i Brann. ;)
_______________________________________
Finally, I've finished this sweater. Brann is a local soccer team in Bergen, which one of our nephews love! His heart belongs to Brann. ;) The sweater is knitted in size 10yrs, and will be a Christmas present to our nephew.

23 kommentarer:

malla-b sa...

Kjempeflott. Tippar at motakaren blir glad

Elin sa...

Kjempe flott ting du har laget, stilig genser du har strikket :D

Mormor sa...

Nå har ikke jeg noe forhold til Brann. Men genseren var kjempefin. Tipper du får en ekstra stjerne hos mottageren.

Hobbymegher sa...

Så flott den ble!!

Solveig sa...

Tenker nok den blir populær!

CosiFanTutta sa...

Hei, du strikker på!! En stund siden jeg har besøkt deg, og er imponert over hvor mye du får ferdig av hobby prosjekter. Jeg har et par strikkeprosjekter fra gammel av jeg også - da mener jeg fra gammelt av!! 15-20 år, hehe

Ha en fin, fin førjulstid. Har litt bloggpause i julestria

Tulip sa...

Kjempeflott Branngenser! Du er jammen flink å strikke!

Regner med denne genseren gjør lykke hos den unge supporteren!

hvorfor ikke... sa...

Den var kul, Torunn!
Smil fra en navnsøster;)

Anonym sa...

Takk for hilsen på siden min! :)
Kjempefin Branngenser du har strikket, og så mye annet fint du har laget også.
Ønsker deg en fortsatt trivelig advendtstid!

Angel.Pearls sa...

Tack för gullig kommentar hos mej o välkommen åter! Vilken kreativitet! Sockorna i inlägget nedan är underbart fina! Fortsatt fin vecka önskar jag dej!!//Klem Eva

Anonym sa...

Stilig genser ja:-D
og ferdig med bonussokkene og alle månedssokkene:-o wow, bøyer meg dypt for den altså!:-D

Anonym sa...

Den gjør nok lykke hos en ung Brannsupporter tenker jeg! Mye arbeid på en slik genser, men de blir jo veldig fine da.

Glastrikk sa...

oi, det var en flott julegave!

Liv sa...

Så flott Brann-genser! Her på disse kanter skulle den nok vært blå og hvit med et et annet klubb-navn, men jeg har en svoger i Åsane. Har du mønster til voksen størrelse? Svogeren min hadde vel gått helt av skaftet om han hadde fått en sånn :-) Så det måtte jo være fin bursdagsgave...

Flott iallefall!!

Jeg har det litt for travelt til at jeg får blogget for tida. Kommer sterkere tilbake om ikke så lenge,

Anonym sa...

Ja det blir nok årets beste gave!

Beate sa...

Dette blir nok en av favorittene under motakeren juletre

Anonym sa...

Åh for en heldig nevø! Håper den blir brukt like mye som den jeg har strikket :)

Daria sa...

heia brann!!!

turvid sa...

Riktig god jul! :)

Anonym sa...

Ønsker deg og dine en gledelig jul! Nydelig genser også!

Anonym sa...

Ønsker deg og dine en gledelig jul!

Anonym sa...

Hei

Er det noen mulighet for å få oppskriften på denne genseren?

mvh
Hilde

(hilde@folksomsliter.com)

Anonym sa...

Nydelige den var!:) Må visst bestille en i en annen str... str.36 og FKH farger..:p..:):D... Tar du oppdraget..?..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails