torsdag 4. desember 2008

Fleire smykker/ More necklaces

Fleire smykker. ;) Eg prøvde å ta bilete av dei ute, men med snø og alt fekk eg det liksom aldri til. Lyset vart heilt feil der eg prøvde. Ser no at det er komen litt vatn på bordet etter at smykkene fekk litt snø på seg.. :) Ikkje det beste lyset inne heller, så det vart ikkje så bra bileter, men, men...

Håpar mottakarane vert fornøyd med desse.

____________________

More necklaces. ;) I tried to take som pictures outside, but they didn't turn out very well. I see now that I've brought some of the snow inside so the table is wet on some of the pictures. ;) The light wasn't the best inside either, but...well...

I hope the recievers will like them.

6 kommentarer:

Ruth sa...

Kjempefine smykkar!

Orlaug sa...

So fine smykke du lagar.
Klart mottakaren vert fornøgd med dette, noko anna ville vere rart.
Ha det fint!

Beate sa...

Flotte smykker! De som finner disse under juletreet er heldige!

Solveig sa...

Så fine de var. Det må være gøy å få slike fine gaver.

Mormor sa...

Disse var helt nydelige. Skulle nesten ønske det lå noen sånne under juletreet til meg jeg.

turvid sa...

Kjempefine smykker!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails