fredag 21. september 2012

Ny pyntepute


No er pynt i heimen endra og eg er klar for hausten.
I den anledning trong eg ei ny pyntepute i sofaen.
Denne vart ferdig i dag.
Eg las heile mønsteret litt seint, for i utgangspunktet ville
eg ha knappane på baksida, men, men...
det får bli på neste pute.
Knappane kjøpte eg hos Jannicke´s hjemmekos.
Mønsteret på puta er frå Drops.
Garnet er Drops Alaska
og pinnenr 6mm.
I dag er første dagen på lenge
at det faktisk er opplett heile dagen.
Det surkla godt under beina då eg tusla over
plenen for å plukke plommer i dag,
men det var godt med ein solskinsdag.
No skal eg mekke litt mat til det skal vere
Enjo party/demo her i heimen i kveld.
Ha ein flott fredagskveld alle saman!

7 kommentarer:

Laila sa...

Så fin den er :-)

Fru Helianthus annuus sa...

Flott pute :) Og herlig med litt tykke pinner av og til! Kos deg med party, hadde jeg bodd nærmere skulle jeg jammen meg ha møtt opp, er veldig begeistra for Enjo-klutene mine.

gyldenkron sa...

Så flott pute! Den var skikkelig flott. Hvordan er det garnet til puter? Har strikket en pute i eskimo, men det loer og tover, så puta ser ikke ut

Linda sa...

Flott puta! Kanskje eg skal strikke slike til jul? Ha ei fin helg!

Blammy sa...

Kjempe flott.. Herlige knapper også.. Ha en god helg

PrinsessaPåErta sa...

Dette er en av de fineste fletteputene jeg har sett! Råflott, kunne godt tenkt meg en slik :)

Siri sa...

Innmari fin! Jeg synes det ser skummelt ut å strikke puter, men jeg hiver vel meg utpå etterhvert.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails