fredag 15. august 2008

Isskrapevott og Booga J/ Icescrapemitten and Booga J


UFO prosjekt som eg endeleg har fullført! Booga J veska er strikka i Noro Kureyon garn og isskrapevotten i Vestlandsgarn og Chili. Synes i grunn veska vart litt artig og trur nesten eg har lyst til å bruke den sjølv. ;) Har forstått det sånn at ein del av fargane som er på den vert in til hausten, så då må det jo vere bra... Hehe...
Isskrapevotten vert nok ei julegåve...
___________________________
Two UFO projects finally done. The Booga J is knitted in Noro Kureyon and the icescrapemitten is knitted in a Norwegian wool yarn. I might use the Booga J myself, the icescrapemitten will be a Christmaspresent, I guess.

12 kommentarer:

Anonym sa...

To flotte prosjekter. Elsker fargene på den veska!

Unknown sa...

Vesken din ble knallfin og fargene er flotte og fargerike.

Anonym sa...

Stilig veske! Den har ordentlige gladfargar.

Anonym sa...

Kul veske! Isskrapevotten håper jeg da virkelig ikke kommer i bruk på en stund enda ;-)

Lena sa...

Knallfin veske og isskrape. Lurt å starte med julegaver, må vel tenke på det jeg også:) Ha en fin helg:)

Anonym sa...

Stilig, nydelige farger på Boogabagen..

Liv sa...

Flott veske i stilige farger!
Veldig greit å være i gang julegavene;-)
Tover du isskrapevottene?

Anonym sa...

Kjempesøt booga! Ha en fin helg!

Liv sa...

Jeg har noe til deg på bloggen min!

Glastrikk sa...

Så deilig å bli ferdig med to UFO'er i tillegg til at det ble både en flott veske og en julegave. Ikke dårlig :)

Hannes hage sa...

Kjemesøt veske. Til å bli riktig glad av å se på.

Solla sa...

Heihei:)
Herlig veske. Det var noen nydelige farger, og jeg forstår godt at du vil bruke den selv!!

Har du noen oppskriftt...fiske, fiske...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails