fredag 29. august 2008

Jetpinnehekling/ Broomstick scarf




Har hekla eit sjal i jetpinnehekling. Eg har brukt eit nøste Kitten Mohair i ein varm, herleg raudfarge, men den kjem ikkje heilt fram på biletet. Veit ikkje heilt kor dette skal havne enno, men kanskje nokon vil kjøpe det eller kanskje det vert jule - eller bursdagsgåve... Kven veit?
Vår nye pus, Sotus (han er heilt svart), synes no uansett at det er ganske artig å ha ei matmor som strikkar å hekler,- garn er gøy og til for å leikast med!!! Men...heldigvis sovnar han til slutt i fanget mitt og eg kan strikke/hekle i fred når me har leika ferdig. ;)
_____________________________
I've crocheted a broomstick scarf in a Mohair yarn. It's a lovely red color, which doesn't show that well on the picture.

14 kommentarer:

Monica Therese sa...

Nydelig skjerf med en nydelig farge!!
Jeg har forstått teknikken,men har ikke helt knekket koden med å få det avlangt *flau*
Kanskje du kunne holdt et nettkurs for oss andre uvitende *smiske-smiske*..Hehe..!

Hannes hage sa...

Nydelig sjal, og flott farge. Det ser veldig mykt og godt ut. Jeg har ikke hørt om denne type hekling før, men det ser litt ut som påfuglmasker. Er dette det samme?
Ønsker deg en riktig god helg.

Unknown sa...

Så flott sjalet ditt ble og fargen var nydelig.
Pulsvantene under var også flotte.
Ønsker deg en fin helg :-)

Unknown sa...

Så flott sjalet ditt ble og fargen var nydelig.
Pulsvantene under var også flotte.
Ønsker deg en fin helg :-)

Unni sa...

Jetpinnehekling har eg aldri hørt om før, men resultatet var veldig flott :)

Fru Dart sa...

Oh, lekker farge. Jetpinnehekling er kjempegøy. Går jo så fort, og det blir veldig pent.

Anonym sa...

Så fint skjerf. Jeg elsker disse skjerfene og har "striklet" flere selv. Ha ei fin helg.

Anonym sa...

Så flott skjerf! Har planer om å prøve meg på teknikken jeg også, men har ikke kommet så langt ennå...
Nydelige babysett du har laget også, og mye annet fint!

Anonym sa...

Kjempeflott skjerf, nydelig farge, ser deilig ut å ha på:-D

Anonym sa...

det var et herli skjerf i en nydeli farge ja. Fikk bare bitte litt lyst på det nå. nei må slutte å få slike lyster jeg.-)

Charlotte sa...

For et kjempe fint skjerf! Så mye annet fint du har her inne også! Ha en god helg!

Mångsysslare sa...

Vakkert skjerf. Jeg har også planer om å lage slikt en gang i fremtiden.

Bente sa...

Har vært på rundttur hos deg og sett på alt det flotte du har laget. Likte spesielt godt den brune marius genseren. Ha en fin fredagskveld.

Liv sa...

Deilg skjerf, og pulsvantene er de aller lekreste. Nydelig arbeid, Torunn!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails