mandag 25. august 2008

Prinsessekroner/Crowns for princesses



Strikka desse tre prinsessekronene i gårkveld. Synes dei er ganske artige å strikke. ;) Dei har foreløpig ingen ny eigar, så dei vert kanskje julegåver, eller til salgs. ;)
Me fekk oss ein katt i går, ein heilt svart kattepus på ca 10 veker. Ein artig krabat. Bånn gass i ein time og så er det å krølle seg saman ved sida av deg og sove ei stund. Lading av batteri. ;) Me var litt spente på korleis det kom til å gå i lag med vår kjære hund, Siko, som elskar å jage kattar oppi trea. Men...Siko skjønte fort at denne katten skal vere her, så denne må han vere snill med. Hunden ligg berre i ro i gangen på kvelden og enser ikkje katten, men gjett om katten freser kvar gong han ser stakkars Siko. I dag tidleg vart Siko sluppen ut om morgonen då hans eigar og han skulle i fjøsen, katten vart sluppen ut frå badet etterpå, men kjente tydelegvis lukten av hunden og freste som berre det. ;) Blir spennande å sjå kor lang tid det går før dei vert vener, og om dei faktisk kjem til å verte vener. ;)
____________________________________
I knitted these three crowns yesterday. I love this pattern! They might become Christmaspresents or maybe I will sell them... who knows? ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine de kronene ble! Jeg strikka 8 stykker og heiv de i maskinen for toving. Selvfølgelig måtte de tove alt for mye! :O(
Så det blir en god stund til jeg forsøker meg på dem igjen.

Lykke til med hund og katt. Jeg er sikker på at det kommer til å ordne seg til slutt.

Unknown sa...

Selvfølgelig kommer hunden og katten til og bli venner. De kommer til og ordne opp på sitt vis.
Flotte kroner du har strikket :-)

Monica Therese sa...

Gratulerer så mye med gards pus =)
Det går seg vel til med hund og katt tenker jeg,bare pusekatten får tenkt seg om ;)

Kronene var utrolig søte!!
Je har ingen små prinsesses å strikke sånne til enda,men det kommer vel..hehe..!!

Unni sa...

Så flotte prinsessekroner :)

Anonym sa...

Herlige kroner!

Anonym sa...

Du har laget utrolig mye søtt i det siste ser jeg. Mange glade mottakere rundtomkring, tenker jeg.

Ruth sa...

Så fine prinsessekroner!! Det vart veldig fint med det kvite "rufsegarnet" på toppen. Eg strikka fleire slike i vår, mogleg det kan bli fleire i gave seinare òg.

Elins Cards and other handscrafts sa...

Å så søte kroner.. Blir nok søte til småjenter de der. Artig den med kanten på da :o)

Klem Elin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails