søndag 11. august 2013

Baby converse


Det er altfor lenge sidan eit innlegg frå denne kanten, men det betyr ikkje at eg ikkje strikkar og heklar. ;) Mykje blir produsert, men det tar jammen meg tid å dokumentere og legge ut her på bloggen. I tillegg overtalte mannen min meg til at me starta å skrive ein gardsblogg, og det har tatt ein del tid. Det er travelt, så det vert mindre handarbeid enn det har vore, men eg har no likevel ein del å legge ut framover viss eg berre får somla meg til å ta bilete. :)

Både eine søstra mi og eg har vore Au Pair i USA, dog med 10 års mellomrom og på ulike kantar i landet. Eg har besøkt vertsfamilien hennar fleire gongar og har veldig god kontakt med vertsmora hennar. Ei flott dame i Annapolis. Ho spurde meg om eg ikkje kunne hekle eit par Baby Converse for henne. Dei vart hekla i slutten på mai/starte på juni og vart omsider sendt avgårde då eg hadde fått strikka ei lita gåve til dei og. Dei er hekla i Muskat som mange av dei andre eg har hekla tidlegare. Eg likar godt desse, så det vert nok fleire vil eg tru. Forhåpentlegvis vert det litt fleire innlegg innpå her etterkvart og.

Ønskjer alle ein fortsatt strålande søndag og ei god veke som kjem! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails