onsdag 23. januar 2008

Vaffelsokkar med krem/Waffle socks with whipped cream


I januar fekk me og eit bonusmønster. Det var Blueberry Waffle Socks.
Mine vart strikka i Smart.
Eit kjempekjekt mønster å strikke.
Desse vert nok sikkert julegåve eller bursdagsgåve viss ingen kjem med ønskjer før det. ;) Så då går desse inn i julegåve alongen 2008 og. ;)
-------------------------------------------
In January we got two patterns in the Sock along.
This is the bonuspattern,- Blueberry waffle socks. They were fun knitting.

5 kommentarer:

frksnupp sa...

Kjempefine sokker! Likte fargen =) ha en fin dag.

Torunn Skjærstad Moen sa...

Så flotte sokker! Er i sokkebransjen jeg også. Ha en god dag, med hilsen fra asterix.

jogusi sa...

Kjempefine sokker. Dette mønsteret likte jeg veldig godt. De ser så deilige ut.

Turid sa...

Å, så fine! Sånne har eg også lyst på.

jogusi sa...

Takk for komentar på bloggen min. Kjempekoselig å få. Jeg har sett gjennom bloggen din og sett mye fint. Har vært litt opptatt med å få igang vennskapsteppe i strikking så jeg har ikke vært så aktiv innom blogger, men nå håper jeg at jeg får til å se innom flere. Ha ei fin uke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails