lørdag 29. august 2009

Sett/ A set


Eg starta med å strikke beret i huealongen på uformelt. Sidan eg fortsatt hadde meir garn att når eg var ferdig bestemte eg meg for å strikke eit par pulsvarmarar, eit par leggvarmarar og ein hals og i same garnet Har brukt det same mønsteret på leggvarmarane og pulsvarmarane. Halsen vart det ikkje til at eg fekk brukt det på. Var veldig i tvil om eg hadde nok garn til ein hals, men det gjekk akkurat. ;) Settet skal bli ei gåve til ei niese som har bursdag i starten av september.
Mønster: Diamond Head Beret. Mønsteret til halsen er henta frå Garnstudio.
Garn: Ein tråd Kitten Mohair og ein tråd Inca Alpakka
Pinnenr: 3,5mm, 4mm og 4,5mm
Mengde: 191gram
_________________________________________
A set knitted for a niece. I hope she'll like it.

13 kommentarer:

Beate sa...

Veldig fint sett du har strikket!!

Mona sa...

Vakkert. :)

Lisbeth sa...

Dette bke et kjempefint sett! Niesen din blir sikkert glad for dette :o)

Ruth sa...

Så fint sett du har strikka!

Unknown sa...

Deilig sett til det blir litt kaldere i været. ;-)

mimouna sa...

Kjekt med et helt sett. Fine plagg, de blir nok gode og varme til vinteren.

Hanne sa...

Kjempe fint sett :) nydelig farge :)

Wenche/chawo sa...

Nydelig sett,du har strikket.Ha en flott helg.

Bitt@mi sa...

Så flott sett du har strikket - du er jammen gjennomført når du først starter på noe:-)
Ha ei god helg fortsatt:-)

Elin sa...

Nydeligt sett :D

Lise sa...

Kjempeflott sett!

malla-b sa...

Nydeleg sett du har laga.

Solveig sa...

Så lurt åstrikke et helt sett. Det var kjempefint - niesen blir nok glad for dette.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails