torsdag 24. desember 2009

Isskrapevottar/ Icesrapemittens


Fekk ånda over meg og fekk lyst å lage julegåver til dei to andre veterinærane på jobb og til assistentane. Så...då vart det isskrapevottar. Og det passa jo supert no sidan me faktisk har fått kvit jul!! Den lilla votten utan skrape har eg tenkt å beholde sjølv, den lyseblå har eg ikkje funne eigar til, men resten er til dei på jobb. Eg brukar vanlegvis å pynte med initialer, eit hjarte, snøkrystall el.l., men denne gongen rakk eg det ikkje, så desse får vere einsfarga. Biletet vart litt dårleg, så fargane lyg litt, men, men...
Garn: Diverse
Pinnenr: 6mm
Mengde: 417gram
_______________________________________
This year I decided to give each one at work, the other Veterinarians and the assistents, Christmaspresents. So...I've knitted an icescrapemitten to each one of them despite one who doesn't have a car. To her I've knitted something else as you can see on the picture below.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails