torsdag 26. april 2012

Little Miss Spring


Eg har vore så heldig å få teststrikke nok eit 
nydeleg mønster designa av
Bitta Mikkelborg. Ho er utruleg dyktig 
og lagar dei flottaste sokkemønstra.


Mine sokkar er strikka i WM Twin
og fargen Turkise Markise.
Pinnenr: 2 og 2,5mm.
Normalt sett må eg gå opp i pinnestr når eg strikkar,
men med WM viser det seg at eg må gå ned.
Så neste sokkepar strikka med WM Twin
skal eg bruke pinnenr 2mm heile vegen.
Det gjekk med 66 gram.
Meir info på Ravelrysida mi.


I dag regnar det igjen og det er meldt tropevarme over helga,
så får me sjå om det slår til.
Må nok innrømme at eg trur det ikkje før eg ser det.
Spesielt sidan me hadde haust med regn og storm i heile 2011. ;)
Men...kryssar fingrar!

6 kommentarer:

Quiltefeen sa...

De ble kjempefine.. :) Og så lekker farge. :)
Ha en flott kveld.
Klem fra Kristin

Linda sa...

Så flotte sokkar du strikkar. Her går det berre i heilt vanlege utan mønster. Dine er mykje finare.

Ruth sa...

Nok eit par fine sokkar! Ha ei fin helg, forhåpentlegvis med sol! :D

Bitt@mi sa...

De ble fine, ja:) Men hadde nok gjort seg enda bedre med litt tynnere pinner:) Turkis er nydelig, og skikkelig både vårlig og sommerlig:)
Snart er det neste par ut:))))

shygirl sa...

Så nydelige sokker, fargen var knallflott også. :-))
De i forrige innlegg var ikke mindre fine de heller, det er neeeesten så det frister til sokkestrikk på pinne 2 men foreløpig tror jeg at jeg klarer å styre meg litt.. Hehe :))
Ha en flott helg!

Vibekes lille ullne sa...

Kjempefine og fargeglade sokker! Krysser fingrene for bedre vær i helgen både her og der! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails