søndag 30. desember 2012

VM gensar


Denne VM gensaren er strikka til ei niese til jul.
Str S i vidde og M i lengde.
Erma er like lange, sjølv om det ikkje ser slik ut på biletet.
Eg vart ikkje heilt fornøyd med glidelåsen,
men rakk ikkje å gjere noko med den før eg måtte pakke
gensaren inn og levere den.
Så dersom mottakar ønskjer at den skal ordnast
gjer eg det ved neste møte.
Litt stress vart det den siste veka, men det gjekk. ;)


Nærbilete av rosa.
Eg klarte først å strikke erma for lange og måtte
rekke opp att og strikke kilen på ny.
Kanten nedst festa eg og den såg grei ut før vask,
men etter vask var den heilt bulkete.
Den rekte eg opp att berre timar før gensaren måtte
leverast, og sydde den til på nytt.


Eg kom litt seint i gong med denne,
men starta på den 30.november og var i grunn ferdig
15. desember, men så måtte eg jo ta opp att kanten nede.
Så då vart det 16. ;)

Mønsteret er frå Dale
Pinnenr: 2,5 og 3mm
Garn: Sandnes garn Sisu
Mengde: 500 gram

Meir info på ravelrysida mi.

10 kommentarer:

Lilla dør sa...

Fantastisk flott! Du er go'e. Jamen heldige den som fekk denne. Klem

LivM sa...

Den ble aldeles nydelig. Pent arbeid du har gjort!
Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!

Marianne sa...

Kjempeflott genser, regner med at mottakeren ble fornøyd:-) Ønsker deg et godt nytt år! Hilsen fra Marianne

Ann Tove sa...

Kjempefin genser. Denne har eg planar om å strikke til meg sjølv, men det er minst to gensarar på vent før denne. Fortsatt god jul til deg.

Bundingen sa...

Litt av en julegave! Kjempelekker! Mye arbeid på den også, og fint har du gjort det.

Riktig godt nytt år!

Klem fra Ingunn

Birgitte sa...

Så fin VM-genser! Må si du er effektiv som strikket den på så kort tid, og med så tynne pinner! Niesen din må da være superfornøyd :)

Lisbeth, strikkemasker sa...

Flott genser. Fort strikker du også.
heldig hun som får denne!!

Elin sa...

Kjempefin genser! Jeg har også strikket denne i Falk og holder nå på med nr 2. Er din innsvinget i livet? Du har strikket den utrolig fort:-) Godt nyttår!

Siv sa...

Her er bestandig så mye fint håndarbeide!
Jeg gleder meg til å følge deg videre i 2013.
Riktig godt nytt år! :o)

Bente sa...

Veldig flott! Holder selv på med VM-genseren til meg selv.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails