fredag 1. mars 2013

Eco Hat and Mittens


Tru det eller ei, men det vert faktisk strikka andre ting enn sokkar
her i heimen og. ;)
Dette er eit sett som skal bli ei bursdagsgåve.
Desse mønstra er og designa av Bitta Mikkelborg.


Når eg ser på biletet no ser eg at eg trur eg skal ta knappane
opp att og bruke Kid Silk til å sy i knappane med.
Eg trur det vert finare enn den kvite sytråden.


Mønsteret er på fingerlause vottar, men eg gjorde dei om til vottar.

Pinnenr: 4, 4,5 og 5mm
Garn: Drops Alpaca og Drops Kid Silk
Mengde: 
Hue: 55g Alpakka og 24g Kid Silk
Vottar: 51g Alpakka og 18g Kid Silk

10 kommentarer:

Rekkehuset sa...

Et nydelig sett! Enig i at det nok blir (enda) finere uten hvit sytråd, men det er jo fort gjort å fikse. Heldige mottaker:-) Riktig god helg!

Hanne sa...

Kjempe lekkert sett :D

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Så utrolig lekker den lua var! Kjempefin var den. Og kanskje du bare kan farge trådene med blyant? :)

God helg!

Birgitte sa...

Kjempefin lue og votter! :)

Husmorspira sa...

Nydelig sett, dette!
Både håndarbeid og design :)

Bodil sa...

For eit nydeleg sett :) God helg.

Frøken Lykkelig sa...

Åhhhh suuuuuuperfin lue altså!!! For en nydelig farge og så ser det jo så utrolig mykt ut!!!!!

Veldig fin!!!!

:-)

Solstjerne sa...

Så utroligt fine!! Garnet ser bare heilt deilig ut ;)

Sissel sa...

Nydelig:) Og kjenpefin farge:)

frøken ij sa...

Lekkert sett! Veldig delikat :)
Go` helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails