mandag 19. august 2013

Brudekjole til dukka

Då er eg ferdig med det verste HUV-garnet.
Det var putefyllet og sitteunderlaget i det forrige innlegget og så garnet som er brukt til denne dukka. Eg er heller ikkje så glad i sånn over melert garn, men det var no likevel litt lettare å finne på noko til det. Det skal eg legge ut bilete av i morgon. Garnet eg har brukt her heiter Solberg Garn Glans Mohair. Eit svært tørt og hardt garn å strikke med, men eg synes likevel det gjorde seg som brudekjole til dukka. Denne dukka er i utgangspunktet den eine søstra mi si. Ho er 10 år eldre enn meg og då eg var lita fekk eg kun lov til å leike med den når eg var på besøk hos henne på morgonane. Og eg fekk kun lov til å sitje i senga hennar med dukka. Vel, det ser ut som om eg har tatt mine frihetar litt meir etter at ho flytta ut då dukka har fått litt permanent make-up. 

Av dei to nøsta vart det ein brudekjole (detaljane i front ser du på biletet øvst til venstre), ein bolero, eit slep og eit lite teppe. Då var kvar ein einaste meter med garn brukt opp. Bak er det og ei sløyfe, men den kom ikkje så godt fram på biletet. Klikk gjerne på biletet så vert det større. Kanskje du ser den betre då? Det regnar ein del her på Vestlandet, som det jo har gjort mesteparten av sommaren, så det gjekk gjerne litt fort og gale med bileta. Mønsteret finn du her. Eg strikka sjølve kjolen to rapportar mindre på den nedste lace delen, men ser at eg kunne nok ha strikka dei og. Slepet er festa til kjolen med borrelås.

Meir info her (ravelry).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails