søndag 6. april 2014

Mariusselekjolar


Eg strikka to søte Mariusselekjolar før jul til ei lita jente som vart fødd i september og ei som vart fødd i oktober. Jenta som vart fødd i september er datter til ei god studieveninne av meg som er produksjonsdyrveterinær og veldig glad i sauer. Det måtte jo då sjølvsagt bli saueknappar på hennar kjole. Jenta som vart fødd i oktober er søstra til barndomsveninna mi gjennom over 30 år, og er nesten som ei veslesyster for meg og. Hennar kjole vart med hjarteknappar på. Begge kjolane er strikka i Drops Lima, pinnenr 3 og 3,5mm og er strikka i storleik 1 år. Mønsteret er henta frå Marius strikkeboka. Kor mykje garn eg har brukt veit eg foreløpig ikkje då eg gløymde å vege dei før eg sendte dei i frå meg, så eg ventar på meldingar frå mødrene. :)
Begge er strikka i mørk lilla (ikkje alltid så lett å fotografere denne fargen), off white og gamalrosa.

I helga spelar eine nevøen min på 13 fotballcup.
Han held meg oppdatert på melding etter kvar kamp, så eg sit her og ser på telefonen jamnleg for å følge med! Dei er foreløpig komen til semifinalen og skal snart spele kamp igjen. Så utruleg kjekt! Stolt tante som sit nokre timar unna og heier. :)

I dag er det grått og disig og litt regn.
Søndagsmorgonane er mine i fjøsen, så mannen kan få sove lenge. Det er tungt å stå opp i sekstida på søndagen, men det er utruleg deilig når ein er kome seg i fjøsen.

Ha ein strålande søndag alle saman! :)
Og tusen takk til alle som kikkar innom og legg att ein kommentar.
Eg kjem straks på besøk tilbake. :)

6 kommentarer:

Hanne sa...

Så utrolig lekker selekjole. Veldig flott fargekombinasjon. Så mye lekkert strikk du har lagt ut på bloggen de siste dagene. Flott å få så mye inspirasjon. Kjenner jeg fikk en skikkelig inspirasjonsboost på strikketreffet forrige helg. Deilig følelse.

Lisbeths Verden sa...

Fine farger, og flotte kjoler dette, hilsen Beth

Finnskoghuldra sa...

Så fine de var! :)
Har strikka en jeg også, litt større, men med saueknapp ;)
Håper du har en herlig søndag :)

Birgitte sa...

Veldig fine kjoler! Mariusmønsteret passer til så mye:)

marianne sa...

Heisann! Jeg tar meg en liten bloggrunde, og får masse inspirasjon :) De selekjolene er jo bare helt skjønne, tenk så nydelige disse jentene blir....

Du har forresten masse fint her,siden jeg svippet innom sist. Må bare innrømme at jeg er dårlig på å besøke,men tar en runde i ny og ne.

Ha ei fin uke, og en super påske hos deg!

Fru Helianthus annuus sa...

Flott farger, ser at vi har noen favorittfarger vi til stadighet kommer tilbake til begge to :) Jeg sitter fortsatt og knoter med mariustunikaen min til meg selv og er stort imponert over at du tryller frem to kjoler på et vosj!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails