torsdag 5. juni 2014

Vakre ankelsokkar

 Ofelia er nok eit nydeleg sokkemønster som eg teststrikka for Bitta Mikkelborg i september.
Eg trudde eg hadde lagt dei ut då ho publiserte dei, men oppdaga no at det har eg ikkje. Så her kjem mine. Dei er strikka på pinnenr 2 og 2,5mm.
Eg har brukt Drops Fabel på desse og 46 gram.
Viss du klikkar på biletet vert det større og lettare å sjå detaljane i mønsteret.
Nydelege ankelsokkar!
Viss du ikkje er medlem av facebooksida hennar bør du ta ein kikk innom og bli medlem. Du finn den her. I morgon startar det ein klutealong på sida hennar. Bitta har mange flotte klutemønster og. 
Bitta kan verkeleg det med å designe mønster!

Valmue er eit nydeleg sokkemønster designa av Trude Hertaas.
Fleire av hennar mønster finn du her.
Desse er strikka på pinnenr 2 og 2,5mm og det gjekk med eit nøste Arwetta.
Desse var og strikka i september 2013 og eg var sikker på at eg hadde lagt ut bileta av desse før.

Ønskjer alle som er innom ei flott pinsehelg!

6 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Å så nydelige sokker! :)
Vakre farger :)
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :) Å så gøy du har lagt meg til i bloggrullen din! :)
Håper du får en fantastisk pinse :)

Maja sa...

Så lekre sokker! Spesielt er jeg begeistra for ofeliamønsteret. Vurderer litt å strikke de selv med lengre legg. Passet jo fint at du glemte å legge sokkene ut på bloggen i høst, ankelsokker er midt i blinken på kjølige sommerdager i allefall her i nord;)

Siddis back home sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! Flotte sokker du strikker, skulle ønske jeg var litt flinkere på sokkestrikkingen! Ha en flott pinse!

malla-b sa...

Kjempefine sokker! ynskjer deg også ei kjempefin pinshelg!

malla-b sa...

Kjempefine sokker! ynskjer deg også ei kjempefin pinshelg!

Bodil sa...

Du strikkar så nydelege sokkar :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails