mandag 29. mars 2010

Rosa kjole/ A pink dress

Eit vennepar av oss fekk ei lita tulle på sjølvaste kvinnedagen, 8.mars. Så då var det å ta pinnane fart og strikke. Eg har fortsatt som mål i år og ikkje kjøpe garn, så dette er og frå garnlageret mitt. Kjolen er strikka i str 1-2 år. ;)
Mønster: Frå boka "Strikk til Nøstebarn"
Pinnenr: 3mm
Garn: Mandarin Petit
Mengde: 112gram
____________________________________
Some friends of us gave birth to a beautiful little babygirl on March 8th. The dress is size 1-2 yrs.

14 kommentarer:

Beate sa...

Så søt den var!!

Hanne sa...

Så fin den ble. Det er motiverende å høre at flere strikker fra lageret. Jeg er så spent for jeg holder på å hekle et teppe som skal bli en barselsgave, men jeg er veldig spent på om jeg har nok garn. Jeg holder derfor pusten og krysser fingrene for at jeg slipper å bryte min garnstopp. Ænsker deg ei god påske :)

Elins Strikkeri sa...

Åå så flott den blei! Så flink du er som bruker fra garnlageret, god påske til deg:))

lena sa...

Nydelig kjole:) Og flink du er:)

Rigmor sa...

kjempe fin :) Flotta at flere bruker fra ganrlager, det er mål å redusere det her også !
Ha en flott påske :)

AnitaK sa...

For en søt kjole! Det er deilig å bruke garn fra eget lager, det føles ganske tilfredstillende synes jeg :)

Kath sa...

God påske!!

Torunn sa...

Nydelig kjole!! Likte fargen kjempegodt :)

Liv sa...

Så flott kjole!
Jeg tror de du kjenner sitter å håper på strikkagaver, det er så fint det du lager;))

Ruth sa...

Så søt kjole! God påske :)

hobbystua sa...

Hei Torunn:) Nydelig kjole med blomster på. Slikt er jo bare koselig å kunne gi bort,,og ikke minst å få. Settene under her er det nok noen små prinsesser som vil like.
Da vil jeg få ønske deg en fin påske:))

Lise sa...

Å så søt! Og flotte kroner og tøfler i innlegget under.
Ønsker deg en riktig god påske!

Lise sa...

Nydelig kjole. Ha ei riktig fin påske!

marianne sa...

Å,den var søt ja:) Koslig å gi bort hjemmelaget. Ønsker deg ei fin påske:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails