onsdag 14. juli 2010

Odessa luer/ Odessa hats


Innimellom ein del større prosjekt har eg no strikka ein del huer. Jobbar meg fortsatt gjennom garnlageret, så det minkar sakte, men sikkert, sjølv om det ikkje akkurat føles slik. Alle på det øvste biletet er strikka i Smart, medan den nedste er strikka i Edda frå Viking Garn. Eit utruleg mjukt og godt garn. Då eg strikka den lilla hua i Smart gjekk eg tom for garn før eg var ferdig, så eg endte opp med å bruke melert garn på toppen. Synes i grunn det vart ein fin detalj og har difor gjort det på dei to andre som er strikka i smart og. Desse havner og i gåvekassa. Kjekt å ha litt gåver liggande til jul og bursdagar.
Pinnenr: 3,5 og 4mm
Garn: Smart og Edda
Mengde: Til saman: 205 gram
___________________________________
Odessa hats knitted for my giftbox. ;)

14 kommentarer:

malla-b sa...

Kjempefine luer.

Wenche/chawo sa...

Så mange flotte luer og babyteppet i innlegget under var nydelig.

KRØLLEMIKKEL sa...

Så mange flotte luer! Du er flink som strikker av garnlageret!

mimouna sa...

Det ble en artig detalj ja! Lenge siden jeg har strikket Odessa, men nå fikk jeg lyst på en med blomst i toppen. :o)

Frøken Lykkelig sa...

Veldig fine luer!! Nydelige farger!

Ruth sa...

Kjempefine luer! Dei vart veldig fine med "blomst" i toppen!

Monstermønster sa...

Kjekt med gavekasse! så slipper man sprengstrikke til bursdager.

Snuppesnella sa...

Ååå så flotte luer du har strikka !
Kjekt å ha noko "på lur". Den med dekoren i toppen var søt !

LivM sa...

Flotte luer du har strikket, og noen nydelige tepper i de andre innleggene dine.

Liv sa...

Herlige luer. Skal si du er flittig;)

Ann Tove sa...

Flott huer, artige dei med anna garn på toppen.
Eg har ikkje vore flink å bruke av garnlageret i det siste, har nok blitt ein del nytt garnkjøp, ja..

Unknown sa...

Kjempelekre luer du har laget, de jorde seg med en blomst ja :)

Beate sa...

Det ser jo ut som en blomst på toppen jo! FLotte ble de!

Anita Tørmoen sa...

Så fine luer du har laget. Artig vri på toppen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails