lørdag 31. oktober 2009

Hals/ Neckwarmers

Då har eg blitt ferdig med halsane i Hals- og skjerfalongen for oktober. Kjekke å strikke og veldig greie å ha på lager til ulike gåver. Eg er litt usikker på kva str desse er, men kanskje nokre andre har strikka dei og?
Mønster: Felisihals
Garn: Baby Ull
Mengde: 107 gram
Pinnenr: 2,5mm
_____________________________
These neckwarmers were the pattern in the along in October. Nice to have in my storage and save them for a Christmas -/ Birthdaypresent or for a Baby Shower.

24 kommentarer:

Beate sa...

Takk Torunn. Håper du har ei god helg! Flotte halser du har strikket her :)

Hunnipunni sa...

Takk for hyggelig bloggbesøk. En veldig flott blogg du har ! Mye fint du lager. Likte spesielt godt den jakken din med fletter. Nyydelig !!!
Ha en fortsatt flott helg :)

hobbystua sa...

Hei Torunn.Er innom for å ta en titt på hva du har strikket,og ser flotte halser du har gjort ferdig. Disse er kjempefine og fargene er flotte. Kommer snart på besøk igjen. Ha en fortsatt fin helg og kos deg masse med videre strikking:-))

Frk. Chilli sa...

Flotte halser du har strikket:) Kjekt å ha noe i gavekurven. Ønsker deg en fortsatt fin helg:-)

Helen Brekke sa...

Kjempesøte halser!

Og for eit fantastisk bunadsbilete av deg!

wigdis sa...

De halsene er bare så flotte. Jeg har også tenkt å strikke slike. Ellers hadde du veldig mye fint strikk.
Ha en fin søndag

Liv sa...

Fine kjekke halser, slike er alltid gode. Jeg kan selv huske at halser var deilige å ha under jakken da jeg var liten. Likte det mye bedre enn skjerf. Da jeg var postbud måtte jeg strikke meg en ny;) Et palgg for aktive mennesker. Felisihalsen har jeg strikket flere av, den er ganske stretchi, og passer fra 3-4år og et godt stykke oppover vil jeg tro. Barn vokser ikke så veldig akkurat i og rundt halsen;))
Fin- fine presanger!

Bitt@mi sa...

Fine halsen, Torunn:-) Men størrelsen kan jeg ikke hjelpe deg med... Har ikke strikket disse.
Ha en nydelig søndag:-)

Rigmor sa...

flotte farger på halsene da. og takk for påminnelsen om a jeg fortsatt mangler en hals til jenta her i huset!
Ha en flott søndag!

Monicas sa...

så flotte halser du har laget...ha en flott søndag

Hannes hage sa...

Så gode halsene ser ut!

Arielle sa...

Flotte halser du har strikket.
Fine julegaver.
Ha en flott søndag.

Ruth sa...

Kjempefine halsar :-)

Mariann S sa...

Flotte halsar, eg har strikka fleire av dei. Dei som har fått halsar av meg er 5 år, men dei passar nok til ett par år yngre enn det og endå nokre år etter 5 år.

Chatrine sa...

Fine halser! De kommer til å varme godt nå mot vinterstid!

Solveig sa...

Flotte halser. Synes slike plagg gjerne passer i mange år. De ser deilige ut.

Unknown sa...

HEI TORUNN
Så fantastisk kjekke halser da;)
Tenker nok at de vokser litt med barnet;)
Takk for at du viser til oppskrift.. Kan tenkes jeg prøver meg på en slik;)Ha en koz ettermiddag/kveld. Hilsen Ingrid

Elins Strikkeri sa...

Kjempefine halser du har laga, har lenge tenkt å prøve å strikke ein sånn eg og. Ha ein fin kveld:))

Klara sa...

Sånne halsar vil eg spøta!!
Men du ser det, MF og john deere står sterkare enn NH....sorry mac. du får i alle fall ikkje seia det til mannen din. viss me då ikkje treffer han på messo så han klarer å øvebevisa litt meir...... :-) hadde vore kjempe kos og møtt deg! klem

Wenche/chawo sa...

Så flotte halser du har strikket.Jeg har strikket en selv men var ikke fornød med farge valget mitt.Så jeg syntes dine ble mye finere.

marianne sa...

Flotte halser,og for øvrig masse fint du har laget her:) Ønsker deg ei god helg!

Hanne sa...

Fine halser. De så deilige ut :)

Anne Elise sa...

Så er jeg endelig innom og hilse på igjen. Mye flott er laget, ser jeg.
Ha ei flott førjulstid!

shygirl sa...

Så flotte halser, veldig kjekke gaver og ha liggende :-))
Ha en flott helg!
:-)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails