fredag 10. mai 2013

26/52 Sockdolager SM7


Jata, det går framover, sakte, men sikkert. :)
No er eg halvvegs i plungen, men eg har heldigvis kome litt lenger. Eg har nokre fleire sokkar liggande som treng fotografering, så det kjem nok litt fleire sokkeinnlegg etterkvart.
Dette var det første paret i Sock Madness 7. Det er ein konkurranse på Ravelry. Alle påmeldte får først to veker på seg til å fullføre det første paret. Dei som har fullført det innan tidsfristen vert så delt inn på ulike lag. På dei neste para vert det færre og færre på kvart lag og til slutt står det igjen ein på kvart lag som skal konkurrere om å vere raskast på det siste paret.
Eg hadde ein plan om å prøve og henge med ei stund, men eg innsåg kjapt at eg hadde altfor mange ting som skulle vere ferdig innan ein tidsfrist, så eg la strikkepinnane til dette sokkeparet på hylla då eg var komen eit stykke forbi hælen på begge (ved å vere komen forbi hælen på begge para, eller fullført ein sokk, så fekk ein dei vidare mønstra tilsendt).
7.april vart dei ferdige, så, ja, det har tatt litt tid å få dei inn i bloggen. ;)
Eit av formåla med SM7 er å lære nye teknikkar, og vanskelighetsgraden vert større og større for kvart par som kjem. På dette paret lærte eg ein ny måte å legge opp på, German Twisted cast-on, i tillegg til ein annan måte å strikke hælen på. Det er alltid kjekt å lære nye metodar og så plukkar ein ut dei ein sjølv likar best etterkvart.

Pinnenr: 2 og 2,25mm
Garn: Drops Fabel long print
Mengde: 71 gram
Meir info på ravelrysida mi.

3 kommentarer:

Elin sa...

Veldig fine sokker! Fort gjort at de blir liggende en stund når man ikke rekker fristen for å få dem ferdig. Så bra at du likevel gjorde dem ferdige, for de ble jo så flotte:-) Ønsker deg en riktig god helg!

fredagsmasker sa...

Flotte sokker. Og fin farge!

Bodil sa...

Fine sokkar i fin farge :) God helg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails