torsdag 16. mai 2013

Torunn gjer ting ho ikkje kan...

 Denne hua vart strikka for om lag ein månad sidan og skal ein tur nordover til Kirkenes
til min eldste nevø. Eg strikka tidlegare ei A&C hue i oransje og lilla og tenkte med ein gong eg hadde strikka den at den var jo perfekt i fargane til minstemann der nord. Då måtte jo eldstemann få velge seg ut ei hue og, og valget fall på denne. Fargane har han tatt ut sjølv og etter ein liten dukkert i tanta sitt garnlager. Veldig kjapp å strikke.

Pinnenr: 4,5 og 5mm
Garn: Dale Freestyle
Mengde: 130 gram

 I helga som var vart me invitert i ein 40 årsdag til ein kamerat, og eg tilbydde meg å bake ei kake.
Kona til jubilanten valgte gulrotkake. Eg har ofte sett på alle desse flotte kakene som vert laga rundtom og alltid hatt lyst til å prøve meg på å pynte sjølv. Denne gongen fann eg ut at "kvifor ikkje?" Viss det ser heilt på jordet ut kan eg jo berre smøre det utover som ein vanleg glasur.
Sprøytetuppen eg hadde var altfor tynn, så "rosene" vart litt små og ynkelege. Dersom eg skal gjere dette att skal eg nok kjøpe meg ein litt tjukkare ein. 
 Eg fann litt wilton farge og rosa måtte jo bli blå til ein bonde.
Eg blanda fargen inn i marsipanen og tenkte ikkje akkurat på at eg burde hatt hanskar,
så hendene såg jo ut deretter. Jaja, godt eg skulle ut å mjølke kyr etterpå. Då vart i allefall henda reine.:)
Eg var ein smule stressa då eg laga denne rosa, for eg skulle ha vore i fjøsen for lenge si, og me hadde dårleg tid skulle me rekke inn dit. Eg stressa i veg, marsipanen klistra seg på kjevlet, marsipanen glei frå kvarandre og det var umogeleg å få det fint til. Til slutt brukte eg kun ein rund utstansar og flata desse rundingane litt ut og så bretta eg i veg, eit blad utanpå dei andre osv. Til slutt vart det ei nokonlunde rose.
Vel, det får vere bra for første gongen å vere.
Hadde dette vore for 2-3 år sidan så hadde eg aldri levert denne kaka frå meg.
Perfeksjonist og panikk for kva alle andre meiner.
No konkluderte eg med at "sånn vart det" og tok den med meg, og er veldig fornøyd med meg sjølv for at eg klarte nettopp det. Den ser vel i grunn ut som eit takras, men med ein tjukkare sprøytetupp, litt betre tid og litt meir trening så vert den vel kanskje betre neste gong.
Dette var jo første gongen og samtidig under stressa forhold. :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kaken var helt topp. Flott var den. ;))

Barwitzki sa...

Mhhh deilig kake og storfin lue du har striket.Fin mønster og farger.
Jeg ønsker deg og dine en strålende 17. mai. Gratulerer med dagen.
Hjertelig hilsen kommer fra Viola.

Fru Helianthus annuus sa...

Veldig flink! Og da tenker jeg ikke på kaka i første omgang, men det at du hadde den med deg selv om du ikke var helt fornøyd. Synes den ble bra jeg, og uansett er det smaken som teller (med mindre den ikke er god, da er det muligens utseendet som teller).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails