torsdag 13. januar 2011

Babytøflar/baby booties

Eg rakk å ta bilete før skumringa la seg godt over gavlen. ;) Som du ser så snør det ute, snøflaka legg seg fint på babytøflane. Desse er gåve, i lag med nokre huer eg har strikka tidligare, til ei veninne som fekk tvillingar i november. Eg har aldri strikka desse tøflane før, men synes dei var ganske fine. Forhåpentlegvis får eg strikka ferdig hjartekjolen i kveld og kan blogge den i morgon. ;)
Mønster: Strikkede babystøvler
Garn: Askeladen Merino-Lammeuld (3 ply)
Pinnenr: 3mm
Mengde: 61 gram
_______________________________
As you can see it is snowing outside, and I managed to take pictures before the dark. These baby booties are knitted for a friend who gave birth to twins in November. Right now I am knitting a dress for myself, and, hopefully, I will finnish it tonight and blog it tomorrow.

17 kommentarer:

Lise sa...

Fine tøfler! Og akkurat slik en tvillingmamma vil ha det, lik men ikke lik. ;)

Anita Tørmoen sa...

Superfine tøfler:)

Hanne sa...

Så kjempe nusselige de tøflene var :D

Orlaug sa...

Fine tøfler,prøvde meg på nokon slike, men "noko" skjedde under samansying.....og rare vart dei.
So i staden for å prøve igjen, gjekk dei rett i bosset......og det var det.
Men du har nok gjort det heilt rett....og fine vart dei!

Mava sa...

Så søte de var! Likte de veldig godt jeg. :-)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Skikkeleg fine tøflar til dei søte små:)

umulie sa...

Så skjønne de er! Heldige små tvillinger:)

klem umulie

Trulte sa...

Å så søte de var.

(når det gjelder diagrammene må du trykke på dem slik at de blir større, og laste de ned eller skrive de ut...)

LisaM sa...

Ja, de der var kjempefine!!!
Heldig den tvillingmamman som får disse;)
Ønsker deg en riktig god helg:)

Ann Tove sa...

So fine dei er. Eg har strikka nokre slike par, men har brukt silkesløyfe rundt ankelen, i stadenfor av garn som dine. Det er sikkert bedre med slike du laga, sløyfe blir for glatt, synest eg.
Ha ei fin helg.

Ingun sa...

Så fine babysokker . De må jeg virkelig prøve meg på. Skal bli bestemor for første gang;-))
Takk for inspirasjon!!
God helg!
Klem

Hobbymegher sa...

Så nydelige de ble! Supersøte!
Jeg har også laget et par i lilla.

God helg!

medina sa...

Kjempefine! Har aldri prøvd å strikke de tøflene.

Silje sin blogg sa...

Så fine de var! Sånne har jeg planer om å lære meg å strikke! kjempe fine gaver;)

hobbystua sa...

Hei Torunn:) Her er det masse nytt og flott å se igjen,og babysokkene er artige å strikke. Laget mange av dem selv.Syntes også pulsvarmere og sjalet er så lekkert. Du er flink med strikkepinnene:))
Må du ha en riktig fin helg:))

Unknown sa...

Så skjønne babytøfler!

Lilian sa...

Å så flotte babystøvler!!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails