søndag 9. januar 2011

Haruni



Omsider eit innlegg frå denne kanten. Godt nyttår til alle. I romjula har eg strikka på hjertekjolen frå Drops og stjernejakken frå Sandnes. Begge prosjekta har lagt i ei veke no, det er kun montering att på begge....og akkurat no er eg ikkje akkurat motivert for montering.
Den siste veka før jul strikka eg 3 par raggsokkar i smug til mannen min. ;) Men raggsokkar er litt kjedeleg å blogge, så dei har ikkje komen inn her.
Men dei siste dagane har eg strikka nok eit Haruni. Så får eg sjå kor det hamnar. ;) Starta på det 5. januar og ferdig 7. Synes dette mønsteret er veldig fint. Og det vart fint med Kitten Mohair. Var litt skeptisk då eg starta på pinnenr 4mm. Rakk opp att og starta på pinnenr: 3,5mm. Synes det vart ein del finare då. Har brukt 107 gram frå lageret mitt og 348,3meter garn. ;) Dette vert eit bidrag til 11 shawls 2011, Gavealongen og Ingen Bønn.
_________________________________
My contribution to 11 shawls 2011. I love this pattern.

19 kommentarer:

Lise sa...

Du er effektiv! :) Sjalet kunne godt ha fungert som ei gardin også spør du meg! :)

Siv sa...

Veldig, veldig pent sjal! :o)

Anita Tørmoen sa...

Nydelig sjal. Raggsokker er gode å ha:)

Xhantippe sa...

Rett og slett et veldig flott sjal du har strikket! Gleder meg til å se de andre 10 sjalene i alongen.

Kos med papir og saks sa...

nyyyydelig. så flink du er.

Nitus sa...

Sjalet ble kjempenydelig,dette kan du være stolt av.

Tove sin strikkeside sa...

Nydelig sjal. Du er rask og dyktig

mimouna sa...

Det ble lekkert i hvitt! Og i grunnen er det veldig fint helmønstret, jeg har bare strikket det med kantborden. Likte dette veldig godt! :o)

elin65 sa...

Kjempelekkert sjal du har laget.

Hanne sa...

Nydelig. Hvite sjal er så delikat :D

Unknown sa...

Godt nyttår til deg. Så fint sjal du har strikket. Kan ikke forstå at du klarer dette på 2-3 dager, nydelig er det. :))

Unknown sa...

Kjempenydelig sjal! Jeg elsker Haruni i hvitt!

umulie sa...

Godt nyttår! Så flink du er! Jeg var i Tallin i høstferien og kjøpte masse Evilla kunstgarn. Drømmer om å strikke FBS..... en dag!
Ha ei fin veke!

Husmorspira sa...

Den dagen jeg har strikket sokker vil det garanteret ende opp i bloggen min:) Går å drømmer om å tørre å prøve meg på nettopp raggsokker:)
Hehe. Sjalet ditt var skikkelig vakkert! Du er en racer-strikker!

Unknown sa...

Det er bare en ting å si; Griselekkert :-)

Frk.Badegakk sa...

Nydelig sjal! uansett hvor det havner så vet nok vedkommende å sette pris på det vil jeg tro! Flott arbeid!

Orlaug sa...

So flott sjal!
Og detta strikka du på eit par dagar? Er aldeles inponert, eg........litt av ein racer med pinnane...
Ha ei fin veke!

Ann Tove sa...

Godt nyttår til deg og.
Kjempefint sjal, var igrunn stilig som gardinkappe :)

knitty sa...

Oo my this is so nice idea, i love making shawls but never thought of this ;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails